تاثیر لوگو در فروش برند ها چه مقدار هست؟

تاثیر لوگو در فروش | خاص لوگو

تاثیر لوگو در فروش

ممکن است با خودتان بیاندیشید که آیا لوگو میتواند باعث افزایش فروش شود؟ برای دریافت جواب این سوال فقط کافیست نگاه کوتاهی به شرکت هایی بیاندازید که لوگوهای معروفی دارند و قطعا از فروش روز افزون انها نیز آگاه خواهید شد. به عنوان مثال میتوان به لوگوی کوکاکولا و اپل اشاره کرد که نشان روشنی از برندهای خود هستند. حال که اندکی به تاثیر لوگو در فروش آگاه شدید، به شما پیشنهاد میکنیم اگر کسب و کاری دارید که برای آن اهداف بلند مدت متصور هستید، حتما جهت سفارش لوگو متناسب با نوع کسب و کارتان اقدام کنید. قیمت طراحی لوگو ی مورد نظر شما، به عوامل مختلفی بستگی دارد اما با توجه به منفعت دائمی، که از یک لوگوی اصولی و حرفه ای دریافت میکنید، با چشم سرمایه گذاری به این هزینه نگاه کنید.

تاثیر فروش در لوگو چقدر است؟

۱- یک لوگوی شناخته شده میتواند تاثیر بسیار زیادی در اعتماد مشتری داشته باشد. اعتماد مشتری قطعا سبب میگردد که انتخاب محصولات برند شما برای وی دائمی گردد.

۲- زمانی که در انتخاب لوگوی محصولتان نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید، میتوانید از رقبایتان تمایز پیدا کرده و نسبت به بازار فروش آنها پیشی بگیرید.

۳- هنگامی که طراحی لوگوی خود را به یک طراح حرفه ای میسپارید، به مشتری القاء میکنید که برای کیفیت کار خود ارزش قائل هستید و همین امر به یقین در فروش شما تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

راهکارهای لازم برای تاثیر لوگو در فروش

حال که متوجه شدید تاثیر لوگو در فروش به چه اندازه ای میتواند زیاد باشد، شما را به کسب آگاهی بیشتر از راه کارهای لازم برای طراحی چنین لوگویی دعوت مینماییم.

* لوگو باید به گونه ای خاص و جذاب طراحی گردد که ذهن مخاطب را در مورد محصول کنجکاو نماید. این گونه لوگوها به شدت در ذهن مشتری نقش خواهد بست.

* نمادهایی هستند که به کارگیری آنها در لوگوهای فروش قطعا میتواند قدرت برند را در ارائه ی محصول نمایان سازد.

* لوگوی خود را ساده و به دور از حاشیه های سنگین و طرحهای شلوغ طراحی کنید. یک طرح شلوغ نمیتواند ذهن مشتری را به خود متمرکز کند. همین که لوگوی شما توانایی ارائه ی مفهوم را داشته باشد کافی است و نیازی به ایجاد پیچیدگیهای غیر ضروری در آن نمیباشد.

* لوگوی برند شما، باید به گونه ای نسبت به سایر شرکتها متمایز طراحی گردد که مشتری  در نگاه اول بتواند برندتان را تشخیص دهد.

* گذشت زمان از جمله مواردی است که میتواند در لوگوی شما سبب تغییرات گردد. از جمله عوامل موثر بر تغییر لوگو، میتوان به تغییرات محیطی و پیشرفتهای سازمانی اشاره کرد. فقط به یاد داشته باشید جزیی و تدریجی عمل کنید  تا مشتری گمان نبرد با لوگوی جدیدی رو به رو شده است.

* لوگو باید در برگیرنده ی تصاویری از نام برند یا نوع فعالیت آن باشد. به عبارت دیگر یک لوگو باید با محصول مورد نظر رابطه ی نزدیکی داشته باشد.

تاثیر لوگو در فروش به وسیله رنگها

رنگ از جمله مواردی میباشد که در اولین نگاه به لوگو میتوان شاهد آن بود، پس نباید هرگز از معجزه ی آن غافل گردید. انتخاب مناسب رنگ در لوگو میتواند مشتری را به خود جذب کرده و تبلیغات موثری برای برند شما باشد. به عبارت دیگر زمانی که به عنوان مثال در حوزه ی پوشاک کودکان قصد فروش محصول دارید، استفاده از رنگهای شاد، میتواند شما را به خواستتان یعنی فروش بیشتر برساند.

برندسازی با لوگو و تاثیر آن بر فروش

یک لوگو میتواند بیانگر ماهیت برند شما به مشتریانتان باشد. این نشان معرفی نام شما، میتواند بر روی هر موردی مانند خود کالا، بسته بندی آن، کارت ویزیت، وب سایت، رسانه یا شبکه اجتماعی و غیره قرار گیرد و در همه جا، تداعی گر برندتان در ذهن خریدار باشد. پس با طراحی لوگوی خاص و اصولی، آرم تجاری خود را به یک برند جهانی مبدل سازید. تاثیر لوگو در فروش، همین برندسازی ها است.

تاثیر لوگو در فروش اینترنتی

امروزه شاهد ان هستیم که قدرت بازارهای فروش اینترنتی رو به رشد است. کمتر کسب و کاری را میتوان مثال زد که راه به اینترنت نیافته باشند. انتشار لوگوی اختصاصی شما در این بستر قدرتمند، سبب شناخته تر شدن محصولات شما در گستره ی جهانی خواهد شد.

نتیجه گیری

با مطالعه ی موارد فوق به قطع به این نتیجه رسیده اید که فروش بدون لوگو ممکن نیست. امروزه بسیاری از  نام های تجاری موفق در جهان، دارای لوگوهای شناخته شده ای هستند. برای این که برند شما هم به فروشی بالا و قابل قبول دست پیدا کند و به شهرت موثری در بین مشتریان کالای خود برسید، کافیست به لوگو به عنوان یک استراتژی قوی نگاه کنید. در این مسیر مطمئن گردید که یک شرکت طراحی حرفه ای انتخاب شماست. وب سایت خاص لوگو میتواند در اولین گام اصولی شما در راه افزایش فروش، با بهترین و متخصص ترین طراحانی که جهت خلق لوگو های خاص در اختیار دارد، همراهتان باشد.

آخرین مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقدار پیشرفت:

فهرست مطالب