تحلیل لوگوی اسنپ + حقایق جالب

لوگوی اسنپ | خاص لوگو

 لوگوی اسنپ

شرکت اینترنت ایران فعالیت خود در عرصه اسنپ را برای اولین بار از سال هزار و سیصد و نود و سه آغاز نمود. تاکسی یاب نام نخست آن بود که بعد از گذشت مدتی این شرکت جهت گسترش فعالیتهای خود آن را به اسنپ تغییر نام داد. با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی ها و طراحی لوگوی اسنپ  و دیگر لوگو های خاص مطالب کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

لوگوهای خاص

خاص بودن لوگو: در حقیقت لوگو طراحی شده بیانگر برند است که همانطور که میدانید هر برند تنها از یک نمونه استفاده کرده است که این موضوع نیز در لوگوی اسنپ کاملاً اجرا شده است زیرا به عنوان ویژگی مهم آن در نظر گرفته میشود.

استفاده از نام برند: در طراحی لوگو استفاده از نام برند الزامی نیست، اما برمبنای تجربه و آمار بدست آمده بیشتر لوگوهای که جهت کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند مانند اسنپ نام برند (Snapp) قید میشود که در واقع هدف کلی بیانگر راندمان آن است.

مفهوم لوگو: موضوع دیگر در ویژگی لوگوهای خاص المان و تصویر کوچک برند است که در حقیقت نشان دهنده راندمان و هدف کلی در کسب و کار است که به آسانی مفهوم آن را برای مخاطب بیان میکند. دقت داشته باشید که مفهوم لوگوی اسنپ بایستی جهت کلیه رده های سنی قابل درک باشد.

گویا و ساده بودن لوگو: سادگی لوگو میتواند رابطه نزدیکی با معنای آن داشته باشد که از مشخصه های بارز یک لوگوی خوب در نظر گرفته میشود. پارامترهای که در پیچیدگی و یا سادگی لوگو موثر است شامل بکاربردن از شیوه طراحی لوگو که از سوی طراحان متخصص انتخاب میشود، رنگ های لحاظ شده در آن و همینطور افکت های بکار برده شده در متن و یا لوگو است.

ماندگاری لوگو: از دیگر ویژگی های مهم در لوگوی اسنپ ماندگاری آن است که تاریخ انقضاء در آن لحاظ نشده باشد یا به عبارتی شما زمان بیشتری از مشخصات عالی برند خود را در اختیار داشته باشید. بهتر است بدانید این موضوع بیشتر بستگی به مهارت و تخصص طراح لوگو دارد.

مقیاس پذیری لوگو: تصاویر وکتور و پیکسلی از جمله تصاویری هستند که در طراحی گرافیک لوگو کاملاً لحاظ می شوند.

در این بخش از مقاله به مشخصه های اصلی لوگوی اسنپ اشاره کردیم، البته ترفندها و نکات متعدد دیگری لحاظ می گردد که در ارتقای کیفیت لوگو موثر است.

قیمت طراحی لوگو

از عوامل موثر در قیمت طراحی لوگو میتوان به:

نوع لوگو: پیکتوگرام (Pictogram)، تایپوگرام (Typography) و ترکیب هر دو از انواع لوگو هستند که طراح و یا کارفرما بایستی برمبنای هدف و موقعیت برند مناسب ترین آنها را انتخاب کند. که بطور قطع هر یک از آنها از رنج قیمتی مغایر برخوردار هستند.

تعداد نمونه الگوهای اولیه: عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت طراحی لوگو به انتخاب هایی بستگی دارد که تعداد آن به کارفرما ارائه میشود. ممکن است جهت انتخاب نهایی کارفرما از طراح بخواهد که چند نمونه از طرح های اولیه را به وی ارائه دهد. به هر میزان که تعداد طرح های اولیه جهت انتخاب کارفرما بیشتر باشد، هزینه طراحی هم به مراتب افزایش می یابد.

تعداد دفعات ادیت (ویرایش): در هنگام عقد پیمان نامه طراح انتخاب میکند که طرح نهایی را تا چندین مرتبه ادیت و یا ویرایش کند و بر مبنای نیاز کارفرما تغییراتی را در آن ایجاد کند. تعداد مکرر ویرایش انجام شده بر روی لوگو موارد دیگری است که بر روی قیمت پایانی طراحی لوگو تاثیرگذار است.

لازم به توضیح است از دیگر پارامترهای اثرگذار در قیمت طراحی لوگو به بازه زمانی اختصاص دارد که طراح جهت طراحی بهترین لوگو به آن نیاز دارد. طراحان مجرب که از تخصص و دانش کافی در این زمینه برخوردار هستند می دانند که جهت طرحی خاص و جدید چه مدت زمان احتیاج دارند. طراح بایستی تلاش کند که مدلی جدید را برمبنای نیازی مشتری طراحی و آماده کند. دقت داشته باشید که هر چه مدت طراحی لوگوی برند شما بیشتر باشد راندمان طرح پایانی شما بهتر و کاملتر خواهد بود.

ویژگی های لوگوی اسنپ

Snapp مجموعه از خدمات خود را در اپلیکیشن به شکل یکپارچه ارائه می کند تا بدینوسیله کلیه نیازهای روزانه کاربران خود را در کمترین زمان برطرف کند. خدماتی من جمله سفارش آنلاین غذا، تقاضای Online موتور سیکلت و یا خودرو، مدیریت هوشمندانه خرید روزانه و همینطور تهیه آنلاین بلیط های گردشگری بخشی از خدمات اسنپ جهت رفاه حال مخاطب است. این توضیحات را گفتیم تا درک بهتری از لوگوی این برند داشته باشیم.

لوگوی طراحی شده به رنگ سبز مایل به روشن است که در نگاه نخست توجه مخاطب را به خود جلب میکند. طبق ارزیابی های انجام شده رنگ لوگو از مهمترین ویژگی و به عنوان بخش منحصر به فرد اسنپ در نظر گرفته میشود. با اینکه رنگ در نظر گرفته شده در لوگوی اسنپ رنگی خاص است اما شاید با محدودیت ها و مشکلات تبلیغاتی Online و محیطی و از همه مهمتر ui که رابط کاربری است همراه شود. برعکس بیشتر لوگوها نشان و یا Sing در اسنپ در بخش پایانی لوگو طراحی شده است. در مجموع در لوگوی اسنپ بایستی از طراحی استفاده کنید که در طولانی مدت علاوه بر گسترش برند شما سبب ارتقای کسب و کار شود. دقت داشته باشید که از المان ها و همینطور تئوری و ترکیب رنگ در طراحی این لوگو بایستی کاملاً اصولی و براساس ضوابط خاصی انجام شود.

 

نتیجه گیری

در حال حاضر یکی از گروه های طراحی لوگو متخصص و با سابقه در عرصه کسب و کارهای سنتی و یا Online سایت خاص لوگو است که میتواند با بهترین طراحی مانند لوگوی اسنپ به شما کمک بسیار نماید. این مجموعه عظیم با سابقه بیست و چهار ماهه خود به عنوان یکی از کارآمدترین سایت های طراحی لوگو شناخته میشود. مهارت این سایت در طراحی لوگو سبب متمایزتر شدن این سایت نسبت به دیگر وبسایت ها شده است. خاص لوگو میکشد تا زمانی که رضایت کامل مشتری را در نتیجه طرح اولیه بدست نیاورده است وارد گام بعدی نشود و از انجام تکمیل طرح امتناع میکند. به همین منظور توصیه ما به شما جهت انتخاب بهترین طرح های لوگو تیم طراحی خاص لوگو است.

 

آخرین مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقدار پیشرفت:

فهرست مطالب