سفارش لوگو برای کسب و کار شما

0 تا 100 سفارش لوگو

سفارش لوگو

سفارش لوگو یکی از موضوعاتی هست که صاحبان کسب و کار در ابتدای کارشان درگیر اون هستن. این موضوع بسیار مهم هست و باید اهمیت ویژه ای به اون بدیم.

ما با داشتن لوگوی حرفه ای می توانیم کسب و کار خودمان را توسعه بدهیم و اعتماد مخاطبین رو  در شبکه های مجازی و پیج اینستاگرام خودمان جذب کنیم.

همان طور که می‌دانید جذب اعتماد مساوی است با فروش و فروش بیشتر  باعث رونق کسب و کار میشود.

اگر بخواهیم به این موضوع کمی جزئی نگاه کنیم باید در نظر داشته باشیم که لوگوی ما بتواند برای برند ما شخصیت ایجاد کند. افراد که لوگوی ما رو میبینند به شخصیت و نوع خدمات‌دهی برند ما پی ببرند. این موضوع در هر کسب و کاری صدق می‌کند و حتماً باید رعایت شود.

برای مثال اگر شخصیت برند ما جدی هست. بهتر است در لوگومون از رنگ هایی که نشانگر همین موضوع است استفاده کنیم.

یکی دیگر مشخصه لوگو خوب این هستش که بتونه به راحتی توی ذهن مخاطب جای بگیره. اینکار باعث افزایش اعتبار برند ما میشه. اگر این موضوع در لوگوی ما گنجانده بشود به راحتی میتوانیم برندمان را معروف کنیم و از این طریق فروش مون رو زیاد کنیم. حالا که به اهمیت داشتن لوگو پی بردید، نوبت آن است که با جزییات آن بیشتر آشنا گردید. برای این منظور پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رسالت برند لوگو هست!

 

سفارش لوگو برای یافتن یک امضای منحصر به فرد است که رسالت آن ماندگار شدن در ذهن مخاطب بوده و رنگ و جلای نام تجاری را در نگاه ها حک می کند.

برای آنکه به درستی انتخاب کنیم طراحی لوگو برای برند خود را به چه گروه یا اشخاصی بدهیم، ابتدا باید برای خودمان واضح باشد که دلیل انتخاب نام تجاری و هدفمان از کسب و کاری که راه انداخته ایم چیست و چه افقی را برای آینده و موفقیت برند خود در نظر داریم.

نکته دیگری که پیش از اقدام به اینکار باید در نظر بگیریم این است که می خواهیم در نگاه اول با چه رنگ و ظاهری در ذهن مردم بنشینیم و تعاملات ما با مشتریان و کاربران قرار است تا چه حد محکم و عمیق باشد.

در واقع ارزش و اهمیتی که برای تبلیغات خود قائل می شویم تا حد زیادی، تعیین کننده این است که برای سفارش لوگو چقدر به کیفیت کار اهمیت می دهیم.

اگر صرفا یک طرح می خواهیم یا اینکه درصدد تقلید از طرح لوگوی برندهای معروف هستیم، حتی یک نرم افزار موبایل برای طراحی لوگو کافی است؛ اما اگر حرف تازه ای برای بیان در حوزه فعالیت تجاری خود داریم و می خواهیم هویت مستقل و یگانه مختص به خود را در نظرها نقش بزنیم، پس برای سفارش لوگو باید دنبال اشخاصی باشیم که خلاقیت و ابتکار برای آن ها حرف اول و آخر را می زند. قطعا طراحی یک لوگوی منحصر به فرد برایمان اعتماد و اعتبار
به همراه خواهد داشت و هر ذهن هر مخاطبی به گونه ای دائمی نقش خواهد بست
. علاوه بر این تقلید از لوگوی دیگران از نظر اخلاقی نیز
پسندیده نخواهد بود. 

 

سفارش لوگو، گامی است برای ماندگاری در حافظه بصری مردم!

 

به یاد داشته باشید هزینه ای که برای تبلیغات می کنید، در واقع یک سرمایه گذاری بسیار مهم است که تعیین می کند کار شما تا چه حد به موفقیت عمومی نزدیک می شود.

در دوران حاضر، تبلیغات بیش از هر زمانی، اهمیت یافته و محتوای تبلیغاتی حرف اول را می زند.

ماندگارترین شیوه تبلیغاتی، همان طرح لوگو برند تجاری است. در واقع لوگو، نه تنها مانند یک مهر شکیل اعتباری بر قامت تبلیغات از جمله بسته بندی محصولات و پک ارائه خدمات، می درخشد بلکه خود به تنهایی، نوعی تبلیغات بصری است که می تواند حافظه را تحریک کند و تجلی بخش تمام خاطرات دلنشین برای مخاطب باشد برای مثال، آرم یا همان لوگوی کوکاکولا چه خاطرات نوستالژیکی را برای چندین نسل، یادآور نمی شود و همین یادآوری، کشش و گرایشی را در مخاطب ایجاد می کند تا دوباره با برند کوکاکولا برای تداعی اوقات خوش گذشته و بازآفرینی لحظه های شاد تازه، همراه شود.

و این است اهمیت سفارش لوگو به عنوان درخشان ترین تصویر در حافظه بصری عموم مردم.

اما طراحی لوگو برای برند، همانطور که پیش تر اشاره شد، به چند فاکتور بستگی دارد از جمله مهم ترین فاکتورها که مربوط به مبلغ قابل پرداخت برای سفارش لوگو است. اینکه چه مقدار برای لوگوی خود در نظر دارید به طرح و کیفیت کار نهایی مربوط است.

هرچند به یاد داشته باشید که همیشه قیمت بالا به معنای کیفیت بهتر نیست و به صرفه بودن هزینه در کنار کیفیت کار، بخشی از مدیریت سرمایه است.  

 

 

 

ساخت لوگو برای پیج

اکثر کسب و کار های آنلاین در بستر پر مخاطب اینستاگرام پیج دارند و برای برند شدن به ساخت لوگو برای پیج نیاز دارند. با داشتن لوگوی حرفه ای در این بستر بین رقبای خود میتوانید خودنمایی کنید. 

 

لوگو در ذهن | خاص لوگو

دیگر ضرورت های طراحی لوگو

اگر بخواهیم ضرورتهایی طراحی لوگو را در چند خط خلاصه کنیم میتوان این گونه بیان کرد که:

برخی ویژگی های طراحی لوگو را پیشتر ذکر کردیم. در واقع لوگو علاوه بر بخشیدن هویت به حرفه ی کاریتان، برند تجاری شما را ارزشمندتر میسازد. شما با یک لوگوی خاص علاوه بر بازار داخلی میتوانید در بازار جهانی نیز شناخته شده گردید و از سایر رقبایتان متمایز شوید. تاثیر مثبت بر روی برندینگ، حس اعتماد سازی بیشتر بر روی مخاطب، بهره گیری در سایر تبلیغات و قابلیت ثبت آن نیز از جمله ویژگیهایی میباشد که میتواند ما را در داشتن یک لوگوی منحصر به فرد ترغیب نماید.

طراحی یک لوگوی اصولی و حرفه ای

برای داشتن یک لوگوی منحصر به فرد قاعدتاً باید از طراحی بهره برد که به اصول طراحی لوگو آشنا باشد. اگر میخواهید با برخی از این اصول آشنا گردید، ادامه ی مقاله را نیز با ما همراه باشید.

اول این که سادگی و به دور بودن از اضافه کاری یا بیان تمام جزییات را فراموش نکنید. مخاطب سخت میتواند لوگوهای پیچیده را به خاطر بسپارد. محدود به زمان معینی نباشد و بتوان حتی تا سالیان دور نیز از آن استفاده کرد، بدون این که ارزش و اعتبار خود را از دست بدهد. رنگها نیز قدرت جادویی خاصی دارند که فقط در به کارگیری صحیح نمایان میشوند. حتی گاهی یک لوگوی سیاه و سفید نسبت به نوع رنگی خود تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

 تناسب با موضوع و درونمایه ی کسب وکار و همسو بودن با عرف جامعه نیز از مواردی است که در طراحی اصولی لوگو باید مورد توجه قرار گیرد.  

 

قیمت طراحی لوگو

 

فاکتورهای مشخصی هستند که برای تعیین قیمت طراحی لوگو، باید در نظر گرفته شود. این فاکتورهای تعیین نرخ سفارش لوگو، متضمن کیفیت کار نهایی هستند.

در حقیقت اینکه یک طراح چقدر سعی کند در عین خلاقیت به ذهنیت و اهداف برند تجاری شما نزدیک شود و برای جلب رضایت شما تلاش کند و وقت بگذارد، ملاکی در تعیین قیمت طراحی لوگو است.

برخی از معیارهای تعیین قیمت طراحی لوگو، به گونه ای هستند که در ادامه یا انتهای کار مشخص می شود و برخی نیز مانند دستمزد طراح و هزینه طرح نهایی، از هما ابتدای سفارش لوگو، قابل تخمین و تعیین است.

ما سعی کردیم در مقاله ی قیمت طراحی لوگو فاکتور های مهم و پر تاثیر در این موضوع را به افرادی که مایل به سفارش لوگو هستند بگیم.

زمان طراحی لوگو در قیمت طراحی هنگام سفارش لوگو موثر است

هزینه ای که جهت طراحی لوگو می پردازید، بر اساس زمانی که طراح به برند شما اختصاص داده است محاسبه می گردد در واقع این هزینه تمرکز و استمرار کاری، وقت و انرژی طراح است که دقت و ظرافت کار را باعث می شود.

تعداد و مقدار اتودها، در تعیین هزینه ها هنگام سفارش لوگو موثر است

به جز اینکه طراحی چه مقدار زمان متمرکزی برای طراحی لوگو برند شما اختصاص داده است، اینکه چندبار طرح را تغییر دهد یا به اصطلاح، چندبار اتود بزند، در تعیین قیمت موثر است.

یک طراح ممکن است بارها و بارها طرحی را کامل کند اما طرح مورد پسند شما نباشد و بخواهید کل طرح یا بخشی از آن را تغییر دهید، این پیش طرح ها، همان اتود کار هستند که فرقی با یک طراحی کامل ندارند و بسته به سلیقه و سخت پسندی شما، مقدار و تعداد متفاوتی را شامل می شود که باید هزینه آن پرداخت شود. البته معمولا هزینه اتودها از مبلغ طرح نهایی کمتر است.

دستمزد طراح، منحصر به فرد است

 

از دیگر معیارهای تعیین هزینه که برای سفارش لوگو باید در نظر گرفت، توانایی، مهارت، تجربه و سابقه کاری طراحی است. نرخ طراحی برای طراح ها متفاوت است. مسلما یک طراح که کیفیت کار و دقت و ظرافت بالایی دارد و در این زمینه حرفه ای و خوش سابقه است، دستمزد بالاتری نیز دریافت می دارد و در عوض طرح با کیفیت و خاص تری را نیز ارائه می دهد.

استفاده از رنگ سازمانی در لوگو

 

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی لوگو، انتخاب رنگ مناسب برای طرح است که هم متناسب با طرح باشد هم ابعاد تبلیغاتی و خلاقانه را در نظر گیرد، هم جلوه گر بوده و هم مهم تر از همه متناسب با موضوع برند باشد.

یکی از پالت های رنگی که برای طراحی لوگو انتخاب می شود، رنگ سازمانی در لوگو است. برای دریافت نکات کلیدی و آموزش در خصوص استفاده از سبک رنگ سازمانی در طراحی لوگو می توانید به انتخاب رنگ سازمانی در سایت خاص لوگو، مراجعه کنید.

بنابراین می توانید هنگام سفارش لوگو این مورد را نیز در نظر گرفته و از طراح خود بخواهید در این زمینه به شما مشاوره دهد. 

استفاده از رنگ سازمانی یک نوع سبک رنگ آمیزی در طراحی لوگو است

 

رنگ سازمانی رنگ های متناسبی هستند که مختص به یک برند بوده و بدون نیاز به ذکر نام تجاری و یا حتی بدون وجود طرح برند، مخاطبین با دیدن این ترکیب رنگی خواه ناخواه یاد برند شما می افتند، برای مثال رنگ نارنجی و زرد معمولا ما را یاد پفک نمکی مینو می اندازد. برای استفاده از سبک رنگ سازمانی، هرچه تعداد رنگ های مورد استفاده در طرح کمتر باشد، ماندگاری آن در حافظه مردم، بیشتر است.

انتخاب رنگ سازمانی برای طرح لوگو، به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله سلیقه کاربر که در بحث تخصصی آموزش رنگ سازمانی به آن می پردازیم.

عنوان لوگو

 

لوگو فقط یک نماد تصویری و طرح نقاشی نیست بلکه ترکیبی از کلمات، رنگ، خطوط، نماد و آرایه، استعاره و کنایه، نقاشی و گرافیک است. برخی از لوگو ها، تماما طرح نام تجاری هستند و برخی نیز تماما یک تصویر بدون وجود حرف یا کلمات و برخی نیز ترکیبی از هر دو، عنوان لوگو، همان نماد گرافیکی و نمایی زبان است درست مانند ریشه زبانی کلمه لوگو که مشتق شده از کلمه زبان در گفتمان مردم یونان است.

عنوان لوگو، گاهی در کنار یا زیر نماد لوگو قرار می گیرد و باید متناسب با طرح و رنگ لوگو باشد.

اعتبار و برند سازی

 

برند سازی هم یکی از موضوعاتی هستش که ما باید به اون توجه ویژه ای در سفارش طراحی لوگو کنیم. به دلیل اینکه صورت هر برند لوگوی اون هست. و لوگو شخصیت برند شما رو تشکیل میده. توی مقاله دیگر اعتبار سازی با لوگو رو به شما آموزش دادیم. 

 سفارش طراحی لوگو

 
یکی از مهمترین موضوعات که برای صاحبین کسب وکار بسیار حیاطی هست انتخاب منبع و برند مناسب برای سفارش طراحی لوگو هست. ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشیم به شکل زیر هست: 
 
  • تخصص اصلی طراحی لوگو باشد
  • سابقه ی درخشان 
  • نمونه کار های جذاب
  • کوشا در جذب رضایت مشتری

از کجا لوگو سفارش بدیم؟

مهمترین موضوع این است که منبع معتبری برای سفارش طراحی لوگو انتخاب کنیم. پیشنهاد ما به شما به وب سایت خاص لوگو هست. چرا که دارای نمونه کارهای بالا و خدماتی حرفه ای هست.

اگر مایل به سفارش لوگو هستید از این وب سایت میتواند سفارش خودتان را با بهترین قیمت و سطح خدماتی دریافت کنید.

و اگر سوالی در ارتباط با سفارش طراحی لوگو دارید از قسمت تماس با ما می توانید آن را بیان کنید.

بهترین منبع سفارش لوگو خاص لوگو هست چون تخصص ما این هست و تمام اصول مورد نیاز را در کنار سلیقه ی شما در لوگو رعایت میکنیم. 

عوامل تایین کننده قیمت را در این مقاله توضیح دادیم. 

بله. چون هر برند نیاز به یک لوگو برای نمایش هویت خود به مخاطبان آن دارد و برند بدون لوگو مثل انسان بدون صورت هست. 

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.