سفارش لوگو برای کسب و کارهای کوچک | خاص لوگو

سفارش لوگو برای کسب و کارهای کوچک | خاص لوگو

سفارش لوگو برای کسب و کارهای کوچک

شاید شما جزو آن دسته افرادی هستید که به تازگی یک کسب و کار راه اندازی کرده اید و یا دوست دارید کسب و کار کوچکتان را نمایان تر سازید. برای این که از همین ابتدا طبق اصول پیش بروید و برای اهداف بلند مدت تان گامهای محکم بردارید، پیشنهاد ما به شما سفارش لوگو برای کسب و کار کوچکتان است. برای این که با اهمیت داشتن لوگو و تاثیر لوگو در فروش بیشتر آشنا شوید، ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

لوگو چیست؟

در یک تعریف مختصر، لوگو آرم یا همان نشان تجاری می‌باشد که کار و هدف شما را در یک عنصر گرافیکی به دیگران معرفی میکند. امروز تقریبا تمام مشاغل از کوچک و بزرگ آموخته اند که برای بیان اهداف، هویت، نوع خدمات و بسیاری موارد مربوط به کسب و کارشان و متمایز شدن از رقبای خود، باید لوگو داشته باشند. به یاد داشته باشید که صرفا داشتن لوگو کافی نیست، چرا که مخاطب معمولا به لوگوهایی علاقه نشان میدهد که علاوه بر خاص و زیبا بودن، مفهوم دار بوده و تکراری نباشد.

طبق این اصل ثابت شده که مشتریان به شرکتی که لوگوی حرفه ای دارند اعتماد بیشتری میکنند. در واقع باید به این نشان به عنوان یا ابزار استراتژیک نگریست که هدفش شناساندن کسب و کار ما به دیگران است. پس اگر حتی کسب و کار کوچک و تازه تاسیسی دارید برای سفارش لوگو در اسرع وقت، به یک مجموعه ی حرفه ای مراجعه نمایید.

نکات داشتن لوگوی موفق برای کسب و کارهای کوچک

متاسفانه شرکت های بزرگ و کوچکی وجود دارند که حتی با صرف هزینه‌های فراوان نتوانسته آمد لوگوی خوب و مناسب خود داشته باشند. دلیل این امر نیز می‌تواند اعتماد به مجموعه های طراحی لوگوی غیر حرفه‌ای باشد. امروزه مجموعه های فراوانی بدون داشتن دانش و تجربه ی کافی، موسسات طراحی لوگو ایجاد کرده اند که علاوه بر دریافت هزینه های سنگین، طرح های تکراری و بدون کیفیت ارائه میدهند. پس حتما در انتخاب طراح لوگو با دقت عمل کنید.

لوگوی شما باید با اهداف و نوع کارتان هماهنگی و تناسب داشته باشد. به عبارت دیگر مخاطب با یک نگاه بتواند با معنا و مفهوم مورد نظر شما ارتباط برقرار نماید. علاوه بر این باید قابلیت استفاده در انواع پلتفرم ها، تبلیغات و کارهای چاپی را داشته باشد.

شما میتوانید لوگوی خاص خود را از نظر قانونی تحت مالکیت خودتان به ثبت برسانید و مانند یک ابزار شخصی از آن خود سازید. در نهایت این که لوگویی که طبق اصول روانشناسی طراحی گردد قطعا علاوه بر تاثیر گذاری بر روی مخاطب، ماندگار نیز خواهد شد.

دلایل سفارش لوگو برای کسب و کارهای کوچک

  • همانگونه که پیشتر ذکر کردیم لوگو برای کسب و کار شما به منزله‌ی یک نماینده ی معرفی کننده است. حرفه ی شما برای هر مخاطب تنها یک فرصت ایجاد احساس اعتماد و خوشایندی دارد. شاید هنوز به درک کافی از فواید لوگو نرسیده باشید اما لازم است بدانید که اگر لوگوی شما حرفه ای طراحی شده باشد به تنهایی قادر است علاوه بر بیان تمام نکات لازم درباره ی کار شما، به شدت بر روی مشتری تاثیرات مثبت ایجاد کند.
  • قطعا با این نظریه موافق هستید که مهمترین دلیل موفقیت هر کسب و کاری هر چند کوچک، وفاداری مشتریان آن است. البته که داشتن این حجم از اعتماد کار مشکلی می‌باشد اما طبق آمار، یک لوگوی خاص و اصولی، توانسته در جلب این اعتماد کمک بزرگی نماید. مشتری در اولین آشنایی معمولا نخستین چیزی که مشاهده می کند نشان شرکت است، پس این حربه ی کارساز را دست کم نگیرید.
  • اولویت قرار دادن طراحی یک آرم یا لوگوی تجاری خاص، گامی مهم در جهت حفظ نام برند شماست. یک مشتری برای معرفی کیفیت محصولات شما به دیگران یا حتی نسلهای بعد، قطعا از نام و نشان تجاری تان استفاده میکند. با داشتن یک لوگوی خلاقانه در کنار خدمات و محصولات با کیفیت و مطلوب می‌توانید وفاداری و اطمینان مخاطبان شما را در حال و آینده تضمین نماید
  • بدون شک اگر صاحب کسب و کار کوچکی هم هستید، اهداف و آرزوهای بلند مدت دارید و می‌خواهید در کارتان روز به روز موفق تر عمل نمایید. کافیست در این راه شرکتهای بزرگ و مطرح را الگوی خود قرار دهید. اگر اندکی دقت کنید،در می یابید که هیچ بیزینس شناخته شده ای بدون لوگو نیست. در واقع داشتن لوگو نشانه ای از حرفه ای بودن تجارت و کار شماست. هیچ شغل و حرفه ای قادر نخواهد بود بدون داشتن یک لوگوی مناسب، ادعا کند حرفه ای می‌باشد. چون اندیشه مخاطبان بر این اصل استوار است که لوگوی هر شرکت بیانگر کیفیت و تبحر آن خواهد بود.

لوگو و نقش آن در تمایز بین رقبا

شما در حرفه ی خود قطعا رقبای کوچک و بزرگ فراوانی دارید که میخواهید از آنها متمایز شده و نقش پررنگ تری در ذهن مخاطبان ایجاد کنید. برای این منظور نخستین گام انتخاب یک لوگوی متفاوت نسبت به سایرین است. شما با این نشان منحصر به فرد، ضمن بیان یونیک بودن کسب و کارتان، میتوانید به محصولات و خدماتتان نیز ارزش بیشتری نشان دهید. این انعکاس شما قطعا از دید مخاطب پنهان نخواهد ماند. به عبارت دیگر لوگوی شما قادر است هم ارزش‌هایتان را انعکاس دهد و هم   دلیل تفاوت و بهتر بودن شما نسبت به سایر رقبایتان را به خوبی بروز دهد.

سخن آخر

هر کسب و کار کوچک یا بزرگ میتواند با داشتن یک لوگوی اصولی و حرفه‌ای، هویت خود را نشان دهد. در واقع لوگو یک فرصت طلایی برای داشتن یک نشان تجاری قدرتمند است که بسیاری آن را نادیده میگیرند. اگر میخواهید در ابتدای ایجاد کسب و کارتان با قدرت شروع کنید، به لوگو نه به عنوان هزینه، که به یک سرمایه گذاری بنگرید. قطعا نتایج خوب آن را در آینده ای نه چندان دور خواهید دید. مجموعه ی خاص لوگو از جمله مواردی است که میتوانید در این راه از کادر طراحان حرفه ای و با تجربه اش کمک بگیرید تا لوگوی خاص و قدرتمند خود را بسازید.

 

 

آخرین مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقدار پیشرفت:

فهرست مطالب