طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام + سفارش✔

ساخت لوگو برای پیج

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

قطعا امروزه دیگر کمتر کسی وجود دارد که با یکی از شبکه های اجتماعی، علی الخصوص اینستاگرام آشنایی نداشته باشد. این شبکه دیگر به عنوان یک جزء اجتناب ناپذیر و بسیار مهم در هر حرفه و تجارتی تبدیل شده است و سبب میگردد که هویت تجاری شما در سطح بسیار وسیعی گسترش یابد. در ادامه خواهید خواند که لوگو برای پیج اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

دلیل انتخاب لوگو برای پیج اینستاگرام

هنگامی که فعالیت تجاری خود را وارد یکی از شبکه های اجتماعی میکنم، به این قضیه علم داریم که دیجیتال در دنیای امروز حرف اول را میزند و کاربران زیادی بیشترین وقت خود را در این فضا میگذرانند. طبق آمارهای کشور ایران، کاربران دائمی فضاهای مجازی از مرز سی و پنج میلیون گذشته و با سرعت زیادی در حال افزایش است. برای ایجاد تمایز کارتان نسبت به سایر رقبایتان، بهترین مورد، انتخاب لوگو می‌باشد. تاثیر لوگو در فروش اینستاگرامی به قدری مفید نمود پیدا کرده است که دیگر کمتر حرفه ی معتبری از آن غافل مانده اند. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو برای اینستاگرام میتوانید با مشاوران خاص لوگو در ارتباط باشید.

افزایش فروش با لوگو در اینستاگرام

وقتی برای برند تجاری مان لوگویی خاص طراحی می کنیم و آن را در پیج اینستاگرام آپلود میکنیم در واقع با هر پست، استوری و هر فعالیت دیگری، این لوگو به آنها چسبیده و به طور مکرر به دید کاربران خواهد آمد. این گونه است که برند سازی در صفحه ی اجتماعی اینستاگرام به نحو احسن انجام میگیرد. برند سازی با لوگو در ایران چند وقتی است که با رشد چشمگیری همراه است و کمتر شرکت یا سازمان معتبری وجود دارد که لوگوی خاص خود را هنوز طراحی نکرده باشد. هنگامی که مخاطب شما، محصولی را می بیند که لوگوی آن را بسیار در اینستاگرام مشاهده کرده است به راحتی اطمینان و خرید مینماید. همین کار ساده اما خلاقانه میتواند دلیل مهمی برای افزایش فروش شما در این شبکه ی مجازی باشد.

مزایای طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام 

۱- در پیج اینستاگرام میتوانید لوگوی کسب و کارتان را بهتر و بیشتر نمایش دهید. ۲- با طراحی لوگوی شما توسط یک فرد حرفه ای قطعا لوگویی خاص و مفهومی خواهید داشت که ذهن مخاطبان تان را درگیر کند. ۳- به کارگیری لوگوی تجاری تان در انتهای هر پست میتوانید برندسازی حرفه تان را بهتر و بیشتر عملی کنید. ۴- لوگویی که برای پیج اینستاگرام تاون طراحی میگردد، مخصوص این برنامه است و به همین سبب بد فرم و ناهماهنگ نخواهد بود. ۵- یک لوگو می تواند اعتماد تعداد مخاطب بیشتری را جذب نماید. ۶- یک لوگوی مخصوص باعث میشود در بین حجم بالای پیج های مشابه گم نشوید و به راحتی شناسایی گردید. ۷- رمز فروش بیشتر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در گرو یک لوگوی خاص و حرفه ای است.

انواع لوگو  برای پیج اینستاگرام

لوگو تایپ: لوگو های که بر اساس نوشتار و فونت های مختلف طراحی میگردند. این نوع اغلب برگرفته از نام کسب و کار می‌باشد و طراحی آسان تری خواهد داشت. لوگوی تصویری یا سمبولیک: برگرفته از تصویری مرتبط با کسب و کار است که میتواند مفهوم حرفه ی مورد نظر را بهتر انتقال دهد لوگوی ترکیبی: این لوگو حاصل ترکیبی از لوگوتایپ و لوگوی تصویری می‌باشد. لوگوی لتر مارک یا مونوگرام: در واقع زیر مجموعه ی لوگوی نوشتاری است. در آن از نماد، حرف اول و غیره در طراحی لوگو بهره گیری میشود و بیشتر توسط شرکت یا برندهای بزرگ مورد استفاده واقع شده است. به عنوان نمونه شرکت بزرگی که نام طولانی دارد این لوگو را برای اختصار نام خود به کار میبرد.

آیا استفاده از لوگوی آماده برای پیج اینستاگرام کار درستی است؟

هنگامی که تصمیم گرفتید برای پیج اینستاگرام خود، یک لوگو داشته باشید، بهترین کار این است که ساخت آن را به افراد حرفه ای بسپارید. شاید برخی تصور کنند استفاده از یک لوگوی آماده راحت ترین کار است، در حالی که حتی مطمئن نیستند که آیا توسط دیگران نیز به کار برده شده است یا خیر. علاوه بر این استفاده از لوگویی که طراح آن، با صرف وقت و انرژی ساخته است، بدون کسب اجازه، اخلاقی نخواهد بود. پس به جای بهره گیری از یک لوگو که تکراری، حرفه ای ترین قدم طراحی لوگو بر اساس سلیقه، هدف، سبک فعالیت تجاری و بودجه ی شخصی ما خواهد بود.

قواعد طراحی لوگو  برای پیج اینستاگرام

هر فعالیت تبلیغاتی مانند طراحی لوگو، باید طبق قوانین و قواعد خاص خود باشد. اولین نکته این است که لوگویی را انتخاب کنید که کاملا با تجارت و خدمات مورد ارائه ی شما هماهنگ باشد. به عنوان نمونه وقتی شما در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت دارید باید یک لوگویی طراحی کنید که با دیدن آن، کاربر درک کند حوزه ی کاری شما چیست، نه این که به اشتباه حدس‌های گوناگون بزند.‌ لازم نیست یک لوگوی پیچیده داشته باشید، گاهی سادگی اما پر مفهوم بودن تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. سعی کنید از رنگ یا طرحی که غالبا رقبایتان انتخاب میکنند متفاوت و متمایز باشید. در نهایت لازم است لوگوی اینستاگرام خود را بی شباهت به سایر محصولات گرافیکی تان طراحی نکنید تا تحت هر شرایطی قابل شناسایی باشید.

 هزینه طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

هزینه طراحی یک لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله میتوان به نوع فعالیت تجاری، نیاز و سلیقه ی مشتری، نوع لوگوی انتخابی، تخصص طراح، مدت زمان طراحی و غیره اشاره کرد. سخن پایانی داشتن یک پیج اینستاگرامی این قدرت را دارد که تجارت شما را رونق داده و تاثیر زیادی در پیشبرد اهدافتان داشته باشد. برای بهتر دیده شدن در این فضا، اولین گزینه داشتن یک لوگوی حرفه ای و مناسب است. اگر خودتان این توانایی را ندارید و به قواعد آن آشنا نیستید، میتوانید از یک تیم حرفه ای و کاردان کمک بگیرید. خاص لوگو توانسته است آوازه ای بلند در حوزه ی طراحی لوگو مخصوصا در حوزه ی اینستاگرام کسب کند. راز موفقیت این تیم داشتن شناختی کامل از قواعد و ریزه کاری های یک لوگوی حرفه ای است. برای طراحی لوگوی پیج اینستاگرامی، مشاهده ی نمونه کار شرکت خاص لوگو و ثبت سفارش کافیست از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید.    
آخرین مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقدار پیشرفت:

فهرست مطالب