سفارش طراحی لوگو فست فود

سفارش لوگوی فست فود

لوگو نمادی است که با استفاده از آن می توانید شرکت ، رستوران و یا به طور کلی کسب و کار خود را از دیگران متمایز نمایید. به طور مثال شما به صورت نا خود آگاه هنگامی که 3 شی را به ترتیب قد کنار یکدیگر ببینید به یاد لوگوی شبکه 3 سیما خواهید افتاد. یا هنگامی که حرف G را می بینید گوگل در ذهن شما نقش می بند. پس لوگو چیزی است که با استفاده از آن می توانید خود را از دیگر کسب و کار ها متمایز نمایید. فرٌ کنید شما صاحب یک رستوران فست فود هستید و قصد دارید تا طی یک تبلیغ رستوران خود را تبلیغ کنید. برای این کار نیز نیازمند به یک لوگو هستید چه فاکتور هایی لازم می باشد تا رعایت کنید؟ از چه رنگ هایی بهتر است در لوگوی یک رستوران استفاده شود؟ کدام شرکت لوگو برای سفارش کار مناسب تر می باشد؟ چه اشکالی مناسب لوگوی این رستوران می باشد؟ سفارش طراحی لوگو فست فود بهتر است به چه شکلی انجام شود؟ در صورتی که شما نیز قصد سفارش لوگو را دارید در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ این سوالات را دریافت نمایید. 


چگونه می توان سفارش طراحی لوگو فست فود را به بهترین شکل انجام داد؟

در صورتی که شما سفارش طرای لوگو فست را قبول کرده اید می بایست نکاتی را در مورد آن رعایت کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که برای طراحی لوگو می بایست در نظر داشته باشید این است که لوگو وسیله ای برای منحصر به فرد شدن شما از دیگر رقیبان است. در نتیجه لوگو های کپی تنها سبب تبلیغ بیشتر برند اصلی می شود. در نتیجه به هیچ عنوان لوگوی شرکت یا رستوران دیگر را کپی نکنید. نکته دوم در این راه این است که بدانید رستوران مد نظر شما چگونه رستورانی است و چه غذاهایی درست می کند. به طور مثال لوگو رستورانی مجلل که غذاهای دریایی سرو می کند با کافی شاپی دنج و کوچک که فست فود و نوشیدنی  سرو می کند متفاوت خواهد بود. یکی از کارهایی که در موفقیت لوگوی طراحی شده می تواند بسیار کمک کننده باشد این است که لوگو های موفق را بررسی نمایید. به طور مثال در مورد فست فود ها می توان لوگو هایی مانند kfc یا مک دونالد را بررسی کرد. زیرا این دو رستوران زنجیره ای یکی از موفق ترین رستوران های جهان با لوگوی شناخته شده هستند. عناصری که در لوگو به کار می برید می بایست دارای دیتیلی مربوط به آن رستوران باشد. به طور مثال در صورتی که درون رستوران شما برای تزئین از غرفه تلفن های انگلیسی استفاده شده است برای تداعی کردن این عنصر در ذهن مشتری خود می توانید در دیتیل لوگو از آن استفاده نمایید. 


نکات مهم در رابطه با سفارش طراحی لوگو فست فود

نکات مهمی که می بایست در طراحی لوگو خود در نظر داشته باشید به شرح زیر می باشد: 


1-انتخاب رنگ

2-فونت

3-انتقال مفهوم

4-زیبایی در عین سادگی


در صورتی که نکات مذکور را رعایت کنید بهترین لوگو را طراحی خواهید کرد. رنگ ها همیشه وسیله ای برای انتقال مفهوم هستند. به عبارت دیگر رنگ ها نیز مانند لوگو معرف یک کسب و کار می باشد. به طور مثال رنگ سبز مخصوص به پلیس، قرمز نماد آتش نشانی و همچنین سفید نماد پزشکان و بیمارستان می باشد. غذا ها نیز رنگ های متفاوتی دارند. به طور مثال برای یک رستوران دریایی می توان از رنگ آبی و سفید و زرد که حس دریا را به بیننده القا می کند استفاده نمایید. برای فست فود ها نیز می توانید از رنگ های قرمز زرد یا سبز استفاده نمایید. فونت استفاده شده در لوگو می بایست به طرز جذب کننده انتقال مفهوم داشته باشد. فونت ها را می توانید با توجه به کلاسیک یا مدرن بودن رستوران مد نظر انتخاب نمایید. در این کیس فست فود ها رستوران مدرن محسوب می شوند. در نتیجه می توان از فونت های مدرن و جاذب استفاده نمایید. یکی از مهم ترین کارهایی که بر عهده یک لوگو می باشد انتقال مفهوم است. برای یک فست فود لوگوی مد نظر می بایست مفهوم خوشمزگی و دیگر موارد مربوط به یک رستوران فست فود را به مشتری انتقال دهد. سادگی یکی از بهترین انتخاب ها در همه چیز می باشد و خود نیز باعث زیبایی و جلوه بیشتر لوگو شما می باشد. لوگو های شلوغ ممکن است سخت تر مفهوم مورد نظر را انتقال دهد.

نتیجه گیری

سایتی برای طراحی لوگو مناسب است که تمامی موارد مذکور در این مطلب را رعایت کند. شرکت خاص لوگو نیز یکی از این سایت ها می باشد. شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را به آن ها بسپارید و نگران نباشید. زیرا هدف این شرکت تنها رضایت شما است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

آخرین مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقدار پیشرفت:

فهرست مطالب